It's Alive!

Hej och välkomna hit! 
 
Isabelle heter jag, är 30 år gammal och bor i Göteborg. 
I grund och botten kommer jag från Skellefteå, men flyttade hit för fyra år sedan. 
Jag har haft Diabetes typ 1 i 22 år i år, så som jag brukar säga när jag hämtar ut medicin på Apoteket, "vi känner varandra ganska bra". I denna bloggen, kommer ni att få följa med mig i mitt liv. Jag kommer att visa precis hur det är, "högt oh lågt", dvs. jag kommer inte att "försköna" någonting, vi har bättre och sämre dagar och så enkelt är det. Det finns inget filter i hela cyberspace som kan ta bort det! 
För utom Diabetes typ 1 så lever jag med två andra sjukdomar ( som jag inte tänker gå in på sådär jättemycket här, då syftet med denna bloggen är att öka kunskapen om Diabetes typ 1. Mina andra sjukdomar påverkar dessvärre även min Diabetes ibland, så ja, dekommer kanske in på ett hörn lite då och då, men det tar vi då i sådant fall. 
Jag föddes även med Celiaki ( glutenintolerans) så de recept som kommer att finnas här kommer alla vara glutenfria. Så, vem är jag förutom det jag nämnt? 
Jag är sångerska,f.d dansbandssångerska och entertainer, f.d tävlingsdansare (bugg, dubbelbudd och rock'n' roll), hockeyälskare ( Skellefteå AIK, Frölunda Indians och Rangers) löpare ( tränar just nu inför blodomloppet, Midnattsloppet och Tjejmilen) och gillar att träna på gymmet. jag är pysslig, gillar att sy, skapa smycken. Jag gillar växter, (önkar jag hade lika gröna fingrar som min mamma,) henne hittar ni här.
Så i sommar när vi äntligen har en balkong så ska jag testa att odla lite grönsaker blommor och kryddor. To be continued.
När jag inte sysslar med ovannämda saker så jobbar jag på Resia Travel Group, på huvudkontoret.
Där arbetar jag med säljsupport och vårt affärssystem Microsoft Dynamics Ax/ Antares. Vilket jag trivs mycket bra med. 
 
Det var lite om mig. 
 
Har ni frågor, eller önskar att jag ska skriva om något särskilt, tveka inte att kontakta mig. 
 
Önskar er en fin fredagskvälll, vi hörs snart igen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
// Isabelle 
 
 
 
 
Erika
2018-03-16 @ 20:55:39

Heja dig älskade vän ♥️ Du är en förebild 😘

Svar: Mnna! tusen tack älskade vän! :) DET är DU också. :) Kram
Isabelle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0