What's in your handbag?

Hej! 
 
Hoppas ni har haft (och har ) en härlig helg! 
Det har i alla fall jag även om jag ännu är lite krasslig, vilket också syns på BS än även om det är betydligt bättre än vad det var under senaste veckan. 
 
Igår efter frukosten så skulle vi till Askim då Patrik skulle till frisören bland annat. Som alla andra tjejer så har jag några olika väskor jag väljer mellan beroende på vad det är jag ska göra ( och vad jag ska ha med mig. ) Jag har två större och ett X antal mindre, men två (en av dom på bilden nedan) som jag använder mer frekvent än de andra. 
 
Detta är några saker som alltid är med i min väska, ofta har jag med en liten necessär ( om jag har en större väska, och ska vara borta längre, på jobbet tillexempel) där jag har extra insulin, extra nålar, engångs sprutor, teststickor för blodsocker extra lancetter och såklart själva lancetten (grejen man använder för att sticka sig i fingret). Då vi bara skulle vara borta en kortare stund igår så hade inte med mig "jättemycket" som ni kan se. 
Dock bytte jag faktiskt väska precis innan vi skulle gå då jag ville använda mina solglasögon och fodralet inte fick plats i denna väskan. Förutom det, så var innehållet detsamma som på bilden nedan. 
 
Blodsockermätare, dextrosol, plånbok eller som vi hellre säger där jag kommer ifrån "börs", insulin, torkad frukt "pinne"  och i burken finns min Addison-medicin som jag behöver ta två gånger per dag. 
 
 
 
 
Såhär såg jag  ut.  Har inte haft klänning på evigheter då det varit så kallt, så det var härligt att få använda den igen. Förhoppningsvis är det vår "på riktigt" här nu och då kanske alla klänningarna äntligen kan få komma ut ur "vintervilan" igen. En kan ju hoppas i alla fall. Men jag tror det är vår nu, jag såg faktiskt krokusar som blommade, och det om något är väl vår så säg? 
 
 
Önskar er fin kväll! 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0